25 Ocak 2011 Salı

İlk banyo...ve 5 ayın özeti...

26 Ağustos  ilk banyo Anneanne,Babaanne,Teyze,Baba herkes hazır fotograf makinası hazır bu ne kalabalık diyorum içimden:)) küvetin kenarına yapıştım yıkayın beni yıkayabilirseniz:)))

14 Eylül Anneanne ve teyze İstanbula dönüyorlar annede sürekli bir ağlama hissi burnum yanıyor benim ya beni bu küçük huysusla tek bırakmayın biz korkuyoruz birbirimizden:))

1 Ekim ilk uçak yolculuğumuz İstanbul bekle bizi:)) TK 7383 22:55 Ecn-Saw  güzel bir yolculuktu meme emildiği sürece sorun yok...

7 Ekim Perşemebe İstanbulda'da bir doktora görünelim dedik filmin koptuğu yer:(((
İstanbul'da bizim ufaklıkların gittiği sürekli doktorumuz olan Nilüfer hanıma gittik , doğum nasıl oldu, sorunlarımız nedir, bunları dinledikten sonra muayene olayına giriştik, oda ne ilk istenen kalça ultrasonu ama bizde yok doktorumuz çektirmedi bize ,apar topar bir ultrason çekildi ufak bir problem olduğu 1 ay kadar çift bez uygulaması ile geçebileceği söylendi ... hemen uygulamaya başladık ama içimize sinmediği için aile dostu olan bir doktora daha gösterelim dedik ''Pavlik bandajı'' kullanmamız gerektiğini bunu Kıbrısta bulabileceğimizi söyledi bizde mutlu mesut büyütülecek bir olay yok diye düşünerek evimize döndük taki Kıbrıstaki doktora gidene kadar:(

(Kıbrıstaki doktor bu bandaj işini abartıp benim o küçücük,narin çıplak vucuduma bandajı takmaya kalktı.. Annem itiraz etsede böyle olması gerektiğini söyledi, ama ben nasıl giyinirim üşürüm ben böyde diye ağlasamda kimse beni dinlemedi:(ağlaya ağlaya battaniyeye sarılı bir şekilde evimize geldik ben ağladıkça annemde ağlıyor bu gece annem ve babam uyumadı bende onların yatağında yatma pozisyonları denedim ama  yatamıyorum ben ayaklarımı uzatmak istiyorum anlamıyormusunuz beniiii:((()

Öğleden sonra dayanamayıp ortak karar olarak bandajı çıkardık :( bir günde meleğimin heryeri yara olmuş :(
sevgili doktorcum bu bandajı senin çıplak vucuduna takalım ve sen hiç çıkarmadan 6 ay kullan bakalım ne oluyor çok merak ediyorum...

Uzun bir doktor arayışından sonra bu konuda uzman olan birini bulduk sonuç kalça çıkıklığımız yok :) bu güzel olan haber...fakat gelişim bozukluğumuz var :( buda kötü haber yürümemize engel değil hatta hiçbir sorun yok,ileriki yaşlarda bana problem çıkarmaması için 6 hafta kullanmam için askı verdi bu olayda burda bitti :)) mutlu son...

ilklerim:))

23 Ekim Huysuslar ailesi ilk yemeğini yedi ''Manipeni''
24 Ekim ilk kahvaltı gayet başarılı ama sonrasında yürüyüş yapmak istediler,siz fazla oluyorsunuz diyerek ağladım ve izin vermedim...
2 Kasım yeni doktorum annem ve babam çok sevdiler Kudreti...(bu arada doğduğumda gözümde çapaklanma vardı eski doktorum masajla geçebileceğini göz pınarlarımda tıkanıklık olduğunu söylemişti,ne yazık ki verdiği masajda yanlış çıktı gözümün içi iltahap dolu yeni doktorum bir kısmını boşalttı geri kalanını annem sürekli masaj yaparak boşaltıcak)

21 Aralık annem hasta oldu Paratifo oldu :( Tifo kısmı kötü ama para kısmının güzel bişey olduğunu duymuştum:)))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder